första inlägget.

Tja allihopa, detta är min första blogg.
Eftersom jag inte är den bästa på bloggdesign så får det vara en ful tills vidare, håller på att fixa en ny!


Namnet BitchiesGossip har jag valt eftersom många utav storbloggarna ljuger & försöker lura oss läsare, men jag tänker leta upp sanningen bland allt skvaller.. ;)
Jag har även valt att vara anonym & det får ni respektera.

 

Här i bloggen kommer det att skrivas mycket om blondinbloggarna (Kissie Dessie Paow), eftersom det är dem som ljuger & hittar på mest.
Men även Blondinbella, Kenza, Foki & Amir (gaybloggen) kommer att finnas med i mina inlägg.

 

Självklart får ni läsare mejla in tips osv, & ni får även länkning då ni tipsar eller skickar bilder.
Min mailadress är [email protected]

Denna blogg är bara för nöjes skull, så trevlig läsning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0